(i'm still with you)

i fredags fyllde albin 18 så då blev det lite fest hos honom :) det var lite vattenpipa, kramar, musik, knäppa presenter, vattensängar, missförstånd, kärlek, viskningar, prat, tårar, skratt, oboy, sång, bra folk och sånt men jag var hungrig_tjej för grillningen blev inte som vi tänkt oss så på hela dagen åt jag bara ett äpple och pencillin. jag har ont i halsen IGEN. dumma sjuksköterskor som strejkar så jag inte kan bli opererad. kommer antagligen få äta medicin hela sommaren också om jag inte opereras. vårdpersonal borde inte få strejka. efter vi vart hos albin sov jag, alex, anders, alle och jonathan hos mig och när dom åkt hem igår åkte jag med min lillasyrra ut till stallet och red i skogen med henne. jag red när jag var liten.. sen slutade jag gilla hästar och glömde bort hur mysigt det är att rida. i höstas red jag islandshäst och nu red jag igen. jag gillar det, och hästen var så himla snäll. en grej jag tänkt på ganska länge är att jag borde införa månadslöften.. jag ska bojkotta mina näst intill ouppnåeliga nyårslöften och ersätta dom med månadslöften som faktiskt går att hålla. jag vet redan vad jag ska ha för löften under juni.. nästa vecka ska jag och kalle beställa arvikabiljetter och nästnästa vecka är det siesta <3 idag har jag jobbat lite i vårat nya hus, smutser släpps som singel idag och det gör dagen lite bättre mitt i allt fönsterputsande och målande.

     

(hon hade planer, men hon lyfte inte. kanske hade hon för mycket att bära på. kanske behövde hon någon som blåste lite under hennes tunga vingar.)

Kommentarer
Postat av: Julia

184 centimeter om jag inte misstar mig! Hur lång är du?

2008-05-20 @ 19:10:18
URL: http://juliaanna.blogg.se
Postat av: LOVISA

söta småbilder :)

2008-05-21 @ 14:37:54
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Linn

vad mysigt det lät. stackars dig! det låter ju så bra att de strejkar för bättre löner mm men när man drabbas är det nog inte så skoj!

2008-05-22 @ 15:02:24
URL: http://limpidimpi.blogg.se
Postat av: Julia

173 cm är ju rena drömmen! Jag är ganska nöjd med min längd, men jag skulle hemskt, hemskt gärna velat vara 178 cm istället! Lagom långt och man kan fortfarande ha klackar utan att vara längst
rummet! Tack för peppen!

2008-05-22 @ 21:10:39
URL: http://juliaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0