du är det roliga i hasch

dagens musiktips: anna järvinen, maximo park, loney dear och tiger lou
dagen roligaste: filippa bark! och björn gustavsson.

- Gråter du?
- Nej, tvärtom.
- Va? Suger du upp vatten med ögonen?!

håkan hellströms nya singel är otroligt bra! jag är imponerad.

februari är redan slut. ska det verkligen vara så att när man vaknar första morgonen i första vårmånaden så har vintern återvänt? jag tror inte det. men idag är det iallafall snö ute igen. vädret har fått sig en törn av våran förstörelse och nu säger det emot. förvirrar oss och fryser ner oss, bränner upp oss och blåser bort oss. egentligen är vår enda begränsning himlen och den är så långt över oss att ögat inte kan se dess slut. jag undrar om stjärnhimlen skulle sakna oss om vi lämnade den lika mycket som vi skulle sakna den om den lämnade oss. 


image9image10
(je suis la pluie et tu es mes gouttes)
hoppas ni förstår franska för den meningen är det finaste i dagens inlägg och den blir inte riktigt lika fin om man översätter den.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag fattar jag är, det är väl ungefär så långt mina franskakunskaper sträcker sig ; ) jag hoppas att helgen har varit bra! vi hörs och ses snart hoppas jag! :) PUSS

2008-03-02 @ 16:55:26
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se
Postat av: dana

haha, ja gillar oxå björn gustavsson, ska nog gifta mig med honom :D

2008-03-02 @ 18:27:16
URL: http://danaroman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0