ramdidam

att pete skiter i sin drogrehabilitering och nu har fått fängelse och allt det där gör ju inte mig mer sugen på hultan precis... åh, följ med mig på arvika! nu mår jag lite bättre förresten. har ätit glass, det är bra för både kroppen och själen och allting har jag hört. en väldigt bra grej för er som följer många bloggar är bloggkoll.com! check it out.

image23


(Ram Di Dam - Sex Drugs N'Frisbeegolf kan väl få bli dagens halvkassa men roliga soundtrack. påminner så jävla mkt om sommaren 07. jag har precis insett att jag saknar min sommarvän)

Kommentarer
Postat av: Sandra

oj, tack så jättemycket.
jag visste inte ens att någon läste

2008-04-09 @ 21:40:59
URL: http://e140.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0