högt över taken

i helgen gick ingenting som planerat, som vanligt.. fredagen i tranås blev ingen större hit, blev lite bättre när vi åkte ut till kallejojjecallejakobs replokal och tittade på sunes sommar.. lördagen började med mig och emelie, halvsjuka i en säng i hennes farmors hus i ö-mo. sen blev det glass på torpön med sebbe och sen hem till alex, men istället för linköping på så åkte jag och alex ut i skogen på fest, kände mig som the biggest disser men dom andra hade det nog bra utan mig. hela kvällen och natten blev som ett godisregn av pussar, folk, fylla, närhet, skratt, musik och stjärnor. jag tjänade 50 kronor och 2 euro haha. idag på morgonen när jag vaknade upp i en stökig och ganska oskön säng fick jag panik och trodde aldrig jag skulle komma hem, men sen sa alex att det ordnar sig och så sov vi lite till. sen åkte jag skåpbil och gick runt på anebysmåstadsgatorna i aprilsolen i nästan två timmar, drack loka och lyssnade på kent och tyckte det var bästa medicinen mot bakfylla ever. när jag kom hem blev det kanelbullar och vanlijhjärtan på altanen med mamma och lillebror. nu så har helgen återigen lämnat mig och snart är det skola igen, men inte förrens på tisdag, imorgon ska vi till linköping med klassen. jag fick lite ångest när jag såg att kristian anttila ska till popadelica... fan. jag måste dit. men jag ska ju till stockholm.. åh jag vet inte hur jag ska göra. jag antar att det löser sig. nu ska jag strunta i allt och alla och gå ut och gå med tiger lou i lurarna. puss


image30
(jag saknar frankrike)


jag vill att du ska gömma dig i min ficka och alltid finnas kvar hos mig.
jag har insett att allt är så himla litet och sårbart 
egentligen kan man inte lita på någonting
(vi är så himla små)


jag har en sak att bekänna, jag har bevakat blondinbellas blogg hur länge som helst, längre än hon varit "känd". hehe. hon är så himla blåst. roligt iallafall att någon tar sig tid att skämta med henne! tack stureplan.se för den här telefonintervjun!
http://www.stureplan.se/frame.php?main=/articles/7052/


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, töntigt? Kanske det, fast jag syftar mer på att i och med det nya jobbet kommer kanske bloggen hamna lite i skymundan. Men det var kul att höra vad du tycker iallafall, och roligt att du läser.

2008-04-22 @ 23:32:02
URL: http://coolyourboots.blogg.se
Postat av: Eric

Synd för det där med helgen :/

Svar på din kommentar: Tack, jag hoppas det också :*

2008-04-23 @ 18:19:10
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Axel

Hej Sophia, vi är väldigt glada att du gillar våran blogg.
Hoppas att du håller dig uppdaterad.
Med kärlek/Kaffeochkaka

2008-04-23 @ 18:22:57
URL: http://kaffeochkaka.blogspot.com
Postat av: Axel

Oj, jag glömde att tacka för gratulationerna! :)

2008-04-23 @ 18:24:45
URL: http://kaffeochkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0