för en lång lång tid

long time no blogging.. jag har ingen motivation. sen förra gången jag skrev har jag gjort kanske allt men kanske egentligen inget alls. valborg var bäst, stockholm var bra och årsdagen var sämst. men jag klarar mig. jag har väl inget val antar jag. livet är fullt av slut men varje slut är som sagt början på något nytt. sommaren har varit här på besök men idag verkar den ha hittat vägen hem igen. jag saknar värmen. (saknar din värme) idag fick jag mvg på engelska b muntliga nationella provet. lördagen började med ullared med alex <3 och slutade med sovande i carros säng efter en stundtals underbar och stundtals inte så underbar fest i vetlanda. vaknade med fetaste ångesten och ville helst stanna där i sängen hela dagen, eller kanske gå och lägga mig ute och sova i solen, ville iallafall inte åka hem. men det gjorde jag ändå whatsoever. det där ordspråket ni vet, borta bra hemma bäst.. det stämmer inte. jag lyssnar på körsbär genom sömnlösa nätter och dagdrömmer om kärleken som tycks gått på villovägar. det enda jag hittar är i mitt letande är sånt som på något litet sätt påminner om dig, som gör mig kär i en sekund och sedan mest besviken när jag inser att någonting saknas. och kanske ses vi aldrig igen. kanske ska aldrig våra blickar mötas igen och kanske är det bäst för oss båda att bara förbli minnen, att inte skapa nya minnen. jag vet inte. jag har oro i magen och hela huvudet fullt med hjärnspöken. imorgon har jag ytterligare två prov. ljusa kvällar som viskar löften om sommarnätter är bland det finaste som finns. nu är det inte långt kvar till sommarlovet (mitt sista :S) en sak som är värd att nämna är att jag har fått jobb. inte sommarjobb, utan ett riktigt. och jag ska börja på onsdag. hjälp.

image31


jag önskar jag vore en av dom som kan göra vadsomhelst, utan att få ångest och sånt dagen efter. önskar att min tankeverksamhet kunde halveras så jag kunde fokusera på andra saker.

Kommentarer
Postat av: Linn

jaa, det är ju möjligt att det kan vara :) Hmm, jag såg inget pris på dem men ska kolla efter noggrannare, linnet är fint. grattis till jobbet å till mvg på nationella muntliga! :)

2008-05-17 @ 15:03:01
URL: http://limpidimpi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0