det spelar ingen roll

"jaa sophia du är ju dig själv upp i dagen..."




- om ingen hade uppfunnit hjulet så hade inte pensionärerna haft rullatorer utan fått gå med bara metallställningar.
- men sånna finns det ju redan, gåstolar!
- jaa, tror du att det är de mindre utvecklade som använder dom?



jag tror jag är i större behov av dig nu än jag någonsin innan har varit, varför ska det hända just när du är som längst borta? jag försöker balansera ensamheten, men min sårbarhet blir bara större och större. din och min tidigare existerande okomplicerade tillvaro känns onåbar och jag skrämmer upp mig själv och jagar in mig själv i hörn där jag aldrig kommer hitta mina borttappade smultronställen. mina hjärnspöken är just nu väldigt billiga om någon skulle vara intresserad av ett litet tillskott i familjen, de är hängivna och diskreta, men har de någon gång stört din ro kan du vara säker på att de kommer tillbaka när du minst anar det och liksom bryter ner ditt mentala immunförsvar. 


Kommentarer
Postat av: DANAAAA

vi kan vara patetiska tillsammans...:)

2008-03-25 @ 12:22:41
URL: http://danaroman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0