whirlwind

jag har panik. har varit hur lugn som helst innan men nu kom jag på att oj, det är ju imorgon efter skolan vi åker!!!!! måste packa, hitta mitt pass, min sovsäck och min hjärna samtidigt som jag måste sova länge och gott inatt = en ekvation som inte går ihop sig på något sätt. men det löser sig nog. på något sätt... för er som inte visste det så är det alltså till hultsfredsfestivalen vi åker imorgon. hoppas jag hittar bra konsertkompisar, har en känsla av att dom jag ska åka med inte vill se riktigt samma artister som jag. en grej jag lovat mig själv är att jag inte ska missa några band pga fylla. åker man på festival ska man se konserter och ha kul, inte ligga däckad i nåt tält hela dagarna... igår fick jag ett sms där det stod att avsändaren hade ångrat sig, och skulle till hultan ändå. hoppas det inte är för min skull han åker dit. då blir det jobbigt och jag ska inte ha det jobbigt, jag ska ha det bra! om du ska dit så ring eller smsa mig! 070 678 80 13 :) vi ska bo typ 16 pers i två små husvagnar.. kan bli intressant haha. nu har jag egentligen inte tid att sitta här mer men jag känner att jag måste berätta lite om förra veckan... lite kort kan man säga att måndag till fredag gjorde jag det här: pluggade, tittade på balen, hade ännu en halvdålig kväll i vetlanda (jag ska aldrig mer åka dit med förväntningar), var i linköping med emelie och carro, sov hos emelie, grattade studenter, hade askul. sen i lördags åkte jag och min nyfunne vän johannes till linköping på gbg vs. sthlm. det var fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0