hejejejej

mm jag har en ny blogg igen.
fast denna gången var det inte frivilligt.
eller, det var väl frivilligt att göra en ny fast inte frivilligt att lämna den gamla.
anledningen är alla missförstånd och alla nyfikna ögon som läst fel saker.
jag har kvar den gamla förresten (alfonz.blogg.se) fast nu med lösenord på.
jag har så svårt att ta bort den, för den va ju trots allt en del av mig innan.
vill du ha det får du fråga eller om du känner mig riktigt väl kanske du kan gissa.
här ska det bara stå saker som inte behöver vara lösenordsskyddade.
resten får numera bara finnas på papper och in my mind.
image2

(kul att jag hade skrivit ett jättelångt inlägg och så när jag tryckte på "spara&publicera" så försvann allt. äh jag skriver mer sen. om jag orkar.
bäst idag: death cab for cutie till arvika
sämst idag: death cab for cutie till arvika
finast idag: tre sms från en efterlängtad person : *
over and out.
eller pok som vi säger)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Sophia! :D jag visste inte att du hade blogg! rooligt (= hoppas allt är bra med dej! och självklart ska vi ses snart, men det är något med våra lekdagar, alltid är det ngt som kommer emellan, men nu ska det gå! Väldigt najs att death cab for cutie kommer till arvika måste jag säga, fast jag kommer ju iofs inte åka dit men det hade varit roligt! puss!

2008-02-27 @ 19:05:57
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0