fallna och pallade men vi var två

jagvillintesovaensamjaghatarattsovaensamjagsoverintegottnärjagsoverensam. seriöst, jag sover så mkt bättre om någon ligger brevid. efter tre nätter i rad med sovsällskap så har jag blivit bortskämd.

i fredagsnatt hamnade jag emelie och carro i vetlanda och det var väl inte meningen egentligen men det gjorde ingenting. i lördags tittade vi på studentbalen där och sen åkte vi buss till skirö med fulla skåningar som skrek om GPP. någon som kan gissa vad det betyder? ;P sen kom vi till ekbacken och gömde oss för poliser bakom lite träd. satt lite på stenar, såg fler eparaggare än jag nog någonsin gjort, var lite glad för att jag inte är som så många andra, lyssnade på e.m.d, pussades och dansade och det var svinkallt och halvmysigt. en bra grej var att en snäll kille med vit tröja betalade för oss :) han ångrade sig nog när han vaknade idag och märkte att 400:- var borta. hoppas han är rik och kommer ihåg att han gjorde en god gärning.

imorgon ska jag beställa biljett till way out west. fint. en annan fin sak är smset jag fick 15.01 idag. åh.


Men som allt annat brann kvällen ner till glöd
och jag såg sprickor i himlavalvet och gav mig iväg
Lämnade kvar minnet av hur du tog min hand
innan bomberna föll innan hoppet kom till sömns
Gav mig ett löfte om något högre, någon annanstans
"Om hur lång tid, i vilken famn, i vilket liv?!"
Jag tittade upp och jag såg flygplanen, eller var det svalor?
jag är tyst, här upphör spåren, boken stängs.


Kommentarer
Postat av: Simone

nämen vilken fin blogg.. ännu en människas liv att fylla min tid med :)

2008-05-28 @ 00:45:16
URL: http://baraenfas.wordpress.com
Postat av: Amanda

hej sophia! tänkte bara fråga om du vill komma åpå studentfesten i kyrkan den 8 juni. det vore väldigt kul! :D men du måste anmäla dej idag till erik ljunggren eller becka :)

2008-05-29 @ 18:01:35
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se
Postat av: Julia

Tjena tjejen! Läget?`Har du hittat några snygga skor på senaste tiden?

2008-06-01 @ 20:31:49
URL: http://juliaanna.blogg.se
Postat av: Amanda

ÅH! det hoppas jag at tjag får! kom igen nu sophia, du kommer verkligen inte ångra dig! Coldplay live är en av de häftigaste upplevelserna jag haft faktiskt! :)

2008-06-03 @ 18:28:33
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0